4 de nov. 2007

Primera mort



Seguint la llògica, després de penjar la meva última mort al cine, us penjo la meva primera mort... aquesta vegada almenys em matava una atractiva noia vestida en cuir... jeje (per cert, si voleu saber com era haureu de comprar-vos la peli, cosa que.... no us recomano, ups!)

Tenia una mica més de paper pero lo més impactant, sens dubte, és la mort del personatge, etiquetat com a "Aribau's cameraman"...

La peli es diu Crusader i el prota és Andrew McCarthy, que alguns recordareu per la peli "Maniquí" (jo la veritat és que no la he vist...)

2 comentaris:

Duende ha dit...

Segurament el recordeu més per la peli "Este muerto está muy vivo" jeje ( jo estava enamorada d'ell i va ser un shock coneixer-lo al rodatge, es que está mu viejito) Ah! si us impresiona la mort d'en Cesc, venen la peli al Caprabo!!JUAS!!

Vladimir ha dit...

jajaajaj